20 november 2010

+  

Hejsan!

Hoppas att ni också har vaknat upp i ett fint snölandskap denna lördag! Hoppas att ni också är pigga och glada!
Jag är väl glad men inte så pigg idag kanske. Sov hos en kompis i natt och vi var hemma ganska sent också, men åh va vi hade kul igår! Verkligen jätteroligt!

Det blir nog en film ikväll hos samma kompis. Jag hoppas på en mysig julfilm nu när det ändå ligger snö och så, då vill man ju ha den stämningen!

Vad ska ni göra ikväll?



Blogg.se gör mig sur! Man kan inte lägga upp bilder!

KOMMENTARER

F I D E L I - my life is photography ♥
+  

sv; ja, jag hade en hyfsad fredag :) sj? ;)

maja
+  

gillar din blogg :D

Vjabla
+  

De va mumsigt :D

JESSICKA♥
+  

sv; Jodå det är bra ! :)

Nathalie♥
+  

Gud va söt blogg du har!

Släng gärna in en kometar hos mig det skulle göra min dag underbar!

Btw. Allt bra ? KRAM :D

jennifer
+  

fin blogg!:)

KNORKAN
+  

Jag ska titta på någon bra film ikväll :)

maja
+  

sv: hm, 165:- eller något sånt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0