Dagens blogg

+  



Kommentera så är ni med :)


KOMMENTARER

melanie
+  

jag är med!



SVAR jadå, sj? :)

JULIA
+  

sv:

iofs blir det nog vad man gör det till, men jag kan ändå inte gilla söndagar. ja det är bra, förutom att jag åkt på en liten förkylning :( hur är det själv? :) kram

JULIA
+  

sv:

aw tack :) okej, skönt att höra!

Anonym
+  

Tävla om att bli höstens blogg och vinn en veckas länking + lite reklam för din blogg i ett inlägg!



Skulle bli super glad om du ville vara med!

Anonym
+  

jag är med ofc

Z A N D R A :)
+  

sv: Vad kul att du vill vara med :) Jag publicerar vinnaren senare ikväll så kika in då! Lycka till!

l i n h - twelves.
+  

JAG VILL VARA MED :)

Patrik L
+  

jag är med =)

Sara
+  

hej jag är med.

Har du gjort din header själv?

svara på min blogg :)

Carro
+  

Jag är med! :)

guevacci
+  

Läget med dig ?:)

liindblaads
+  

haha jaa de va ja ju med :P kan man ju säga :)

men kul hade vi :)

kamilla freitag
+  

kamillafreitag.blogg.no

Anonym
+  

jaaag är med!!:)

sara g. - JAGHETERINTESUNE
+  

Jag vill vara med! :)

XOXO, LANAH
+  

Sv: jo allt är fint, med dig då?:)

Anonym
+  

Hejhej, var gärna med och tävla här om ett par riktigt snygga örhängen! :)



http://fckingcrazy.blogg.se/2010/november/tavling-med-specialmese.html#comment



Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för "reklamen". :)

gue
+  

Härligt och höra :) med mig är det toppen! JAG ÄR MED!

Emelie
+  

Jag är med! :)



jag är lite överkär i din header. :$<3

ninni
+  

jag är med! :d



sv: njaa, inte så jätte nära. typ tio mil därifrån ;) ..men btw, var i göteborg idag igen :)

josefin
+  

Jag är med !

Steffie
+  

jag är med! ;P

Lovisa
+  

Jag vill gärna vara med! :)

PHOTOSHOES
+  

vilken söt blogg du har! :D

Anna
+  

Jag är med!

guevacci
+  

Hejsan!



Kolla om du vann "veckans blogg" annars anmäl dig på dagens blogg stället, tack för att du va med! jag är med här förresten :) kram

ellinor
+  

jag är med! :D

Sandra
+  

Jag är med! :D

P e r n i l l a :)
+  

Jag är med! :)

Anonym
+  

jag är med

Gessica
+  

söt blogg kolla in min :d <3

♥Emelie♥
+  

Jag är med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0