Ibland

+  



Ibland blir man jätteglad av bara små saker!


KOMMENTARER

+  

fin bild! :) Och jaaa, supermys med höst! fast husvärmen hänger inte riktigt med i farten, när det blir så kallt så snabbt, så här sitter man och har svårigheter med att skriva på tangentbordet, för att fingrarna är stela av kyla x)

jag tycker vi ska ta och rymma från kylan ett tag och titta på film och mysa med värmeljus och baka pepparkakor som christine sa att ni hade pratat om :) hur ser det ut nästa vecka?

vi kan vara hos oss, och jag kanske kan hämta er med bilen :) vi kan se :)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0