Bad day

+  

Jag har verkligen vaknat på fel sida idag känner jag. Igår tog jag min sista tablett av pencilinet och idag har jag lite ont i halsen. Jag orkar inte med en till förkylning! Vi hoppas att det inte bryter ut!

Idag ska jag jobba mycket med både hemsida och blogglayouter. Ska också förbereda blogginlägg inför imorgon för kommer inte vara hemma imon, tror jag och definitivt inte på fredag. Imorgon funderar jag på att åka till Borås.

Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg men ja, jag har inte så mycket att komma med just nu känner jag.
Vi hörs senare!

KOMMENTARER

Laila♥
+  

åka till borås? här bor jag=)

t
+  

fin blogg :)



kram

t
+  

åh krya på dig..



kramar :)

guevacci
+  

Cha, vad görs? ;D

Anonym
+  

hoppas du mår bättre senare :o

Leia ♥
+  

Vad ska du göra där??

emma
+  

jo det är bara bra med mig!

Lite trött bara.. Själv? :)

Amanda Rieem
+  

:D haft en bra dag sweet!?

guevacci
+  

gört, med mig är det bra, duschade nyss sedan film och något gott till det ^^

sara g. - JAGHETERINTESUNE
+  

Hej, gillar din blogg! :) Ska vi följa varandra via bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0