Sometimes we look like this

+  


KOMMENTARER

nathalie
+  

var med & gör en förändring på min blogg, det skulle uppskattas om du la ett tips eller två :D

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv: okej, jobbigt :/

jag ska vara med leo, du då? :)

Emma
+  

FIn blogg du har!! Tänkte bara säga att jag har startat veckans blogg ifall du vill vara med :)



Ha det bra KRAM

XOXO, LANAH
+  

Sv: tack så mycket! Blev nöjd faktiskt :D

Jennie ♥
+  

sv: kände knappt igen din blogg när du gjort om den så fint :)



idag blir de mys, massa roligt på teven ju :) kollar just nu på pelle svanslös :)



allt bra?

kram

Anna
+  

Fint :)

al
+  

Tack, det är bara fint med mej =) ! Har varit lite trött idag bara, men det finns tid än för det att försvinna =)) .

Hur är det med dej då?



al

GUEVACCI - Färgstark kille
+  

inte mkt just nu men bio vid nio tiden! :) party för dig?;)

+  

tack så mycket :D

JoelSv
+  

Sv. skönt att höra :) jo det är fintmed migockså! lite trött bara.. händer idag då? november och allt ;D

Petra
+  

SV: oj fick man ingenting!? ne jag skulle ha varit till Stockholm isf :) Ha en bra dag! och tack för sitt svar!

emsi
+  

fin bild:) roligt med en svart gloria istället för en vit ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0