This is only the beginning!

+  


KOMMENTARER

LORISSA LOVEBOMB
+  

åh, okej, hoppas på bättre tur den här gången :) Nu är det ju inte samma ekonomiska kris - kanske det är mindre konkurrens då? :)

guevacci
+  

Hejsan, vad görs? :)

Williammarklund
+  

nej men så kul :D

lovisa
+  

sv: ja precis!:) tack så mkt:)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT
+  

allt bra ??? :)

Williammarklund
+  

tackar dsm .D

Williammarklund
+  

hahaa okej :D

vickan
+  

sv: allt är bra, själv då?:)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT
+  

sjuk men det är gansa bra ändå :)

vad gör du ?? :)

Jennie ♥
+  

sv: jaa här är de bra :) haft en rba dag?

guevacci
+  

gött, sitter fortfarande i skolan :P slutar fem idag men tänker inte stanna så länge! x)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT
+  

tack <3

nee inget degar vid datanm har inget att gör typ :P

vad gillar du och göra på fritiden då ?? :)

vickan dagens blogg!
+  

sv: kul att du är med!

jadå..var sjuk igår men är frisk nu, själv?:)

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT
+  

jag går i skolan pluggar såklar datan och sportar mycket :)

pauli♥
+  

tusen tcak ska du ha!



jätte fin blogg btw!

kram

LOVA
+  

sv: np (:



jodå, förutom att jag är sjuk så är allt bäst! sj? :D

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Svarar på kommentarer , allt bra idag :)?

Lillmickan
+  

Gud vad söt du är på din header :)



Vad ska du göra ikväll? Jag ska nog bara kolla tv haha.. inget annat att göra :( Vad gillar du för tv-program? :) Kram!

SHMS - Sarah ;)
+  

tack :D



vad gör du? :)

Kram Http://shms.blogg.se

liindblaads
+  

Jaa :D fan va nice :D hoppas vi gör de :D

ser du mig så kom fram :D okej ?

tyärr har jag för många bloggar att kolla på så jag minns knappt hälften :(

Ni läsare har nog lättare att känna igen mig (A)



Hoppas vi får Goodiebag:D

XOXO, LANAH
+  

Sv: tack sötnos! :)

guevacci
+  

jao, sista året :)

LOVA
+  

sv: jodå den har varit helt okej ! din då? :)

Z A N D R A :)
+  

tuff bild!



sv: elelr hur :D

SHMS - Sarah ;)
+  

ska äta sen middag snart hahah :) du ?

SHMS - Sarah ;)
+  

oojj sudda du HAHA :D

pauli♥
+  

så lite så!

kram

Tova
+  

tack! :)



(förlåt för SENT svar)

Tova
+  

tack! vilken cool bild! :D

Tova
+  

varsågod :)

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Jo det är bra :-)

EllenSchutz
+  

sv; åhh tack vad glad ja blir :)

- de är sådär med mig men på bättringsvägen tror ja :)

sj?

EllenSchutz
+  

sv; härligt att höra :)

jo sådär, rätt seg & onödig skoldag.. & massa plugg hemma.. men jag lever det är väl de viktigaste :P

sj?

Amanda Rieem
+  

nu är vinnaren i dagens blogg utsedd!:D kram kram

Laila
+  

Verkligen fin bild :D

Gabriella
+  

sv: tack! :)

Anonym
+  

fin bild :)

Anonym
+  

fin bild :)

JoelSv
+  

Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

- Nu är tävlingen avslutad!

Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen!

liindblaads
+  

hehe jaa :D bra :D gör de ;)

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Vad har du för planer för resten av den här veckan då? :)

SOFIE - Följ med mina äventyr
+  

hejhej! Hoppas allt är bra, följ gärna mina äventyr i Schweiz och andra destinationer :)



Kram Sofie

bella
+  

tack så mycket ;D

Emmelist
+  

jag var och tränade ;)

Laila♥
+  

början på vadå? =)

liindblaads
+  

jaa kul med snabba frågor :)

allie
+  

snygg bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0