20 september 2010

+  

Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er!

Imorse vaknade jag och hade ett öga som helt korkat igen. Fick tvätta upp det. Visst låter det äckligt, men jag undrar om jag kanske fått ögoninflamation. Jag har räknat ut att jag varit förkyld nu i snart 2 månader så en ögoninflamation skulle inte förvåna mig. Vi får hoppas att det inte är det, och skulle olyckan vara framme, ja, då måste jag vara frisk tills nästa vecka för då blir det ansiktsbehandling.

Vi håller tummarna!


KOMMENTARER

Anonym
+  

sv: kul att du tycker det! Har lagt upp fler bilder nu om du är intresserad, men de är inte redigerade...

Cissi
+  

Tack sötnos! :)

Anna
+  

Det där med ögat låter läskigt, hoppas det blir bättre :)



sv: jag mår bra, sj? :)

Anonym
+  

hej! jo, javet.

min kompis ska hjälpa mig snart,

de är inte meningen att de ska va så.

ja är inte så bra på sånt :$

nej, de behövs inte, men tack ändå! :D

mathilda :)
+  

sv: tack! :)

Det är bara bra med mig hur är det själv? :D

Benita Fransén
+  

sv: tack :)

´ sandrasvanström
+  

svar åh, det lät inte så kul :(

hoppas att det blir bättre snart ;o

jo med mig är det sådär, skit ont i magen bara. <3

malin.
+  

hoppas det går över fort! <3

toves träningsblogg
+  

jaha vad är det för typ av jobb..

mathilda :)
+  

sv: i helgen ska jag nog bara slappa eller vara med kompisar tror jag! :D

vad ska du hitta på då? :)

FIONA - en ointressant vardag
+  

ingen aning, ta någon du tycker om :D



sjunger du mkt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0