Hur jag gör fransk manikyr!

+  



Hoppas att ni förstår! :)


KOMMENTARER

Emma.
+  

Sv; Du är söt. :P <3



Ja, allt är bra med mig. Sjdå?



Puss : )

Maria - fashionstars ☆
+  

roligt att se :)

p i i n k p i i e r c i n g ♥
+  

svar: samma här, och har lite ont i halsen... vad görs? :D

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv. hihi säger saningen :)

jo det är bra själv ?<3

Tina
+  

fina naglar du fixar! diggar din blogg!

:)

kolla gärna in min blogg! frågestund just nu :) person med flest frågor får länkning! :D

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv. krya :)

jag vene, se idol du då? <3



hoppas att du blir en av dom!

H A N N A ★
+  

inte så mycket, har precis kommit hem från skolan ;) själv då? :D

Cissi
+  

jadå, allting är bra! :) sjdå? :)

Emma.
+  

Sv; åh, krya på dig. < 3

Jag tror inte att jag ska hitta på något ikväll, faktiskt.. sjdå? : )

MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
+  

Haft en bra dag hittils? :D

sandra
+  

de är så fint!

SOFIAS
+  

visste du de sakerna om sex i mitt senaste inlägg?

FIONA - en ointressant vardag
+  

visst gör det!

FIONA - en ointressant vardag
+  

FIONA - en ointressant vardag
+  

följa varandra på bloglovin? :)

MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
+  

Skönt :Dja absolut. Va görs?

sandra
+  

hehe :)

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv. vad roligt :D

MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
+  

Najs hehe! :D Blir den bra?

Emma.
+  

Sv; Vad kul att du är med. : )

Lycka till!



Aha, okej. Mejlar dig om jag vill ändra något. :#

Kram!

MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
+  

Härligt! :D

Cissi
+  

jag ska se idol o då :D dudå?

sarah
+  

Fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dig? :)

meliie♥
+  

riktigt fin blogg!! :))

fanny
+  

ojojoj vilken bra video!

nicole
+  

sv: håller med :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

Cissi
+  

nja jag har inga planer faktiskt, får se vad som händer! :) dudå?

zandra
+  

har en dagens blogg tävling om du är intresserad

sarah
+  

bara bra! :)

Anonym
+  

det är bara bra sj:)?

nicole
+  

sv: samma här:)



ha en fin kväll

/Shoppaholly

Anonym
+  

kollar film sj:)?

Anonym
+  

okej, ne ngn på 6an :)

H A N N A ★
+  

hahah nää ;) de blev inte de för mig :P



kollade du på idag? ;)

FIONA - en ointressant vardag
+  

följer dig med! ;D allt bra?

Johanna
+  

Åh vad bra med en video, du gör såååå fina naglar, har alltid velat lära mig :)

Alexandra
+  

Sv: tack så jätte mkt! :D



Själv så är du väldigt duktig på att måla fransk manikyr!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0