"Vi har en blogg"

+  



HAHA :)


KOMMENTARER

nicole
+  

haha sköna ! :)



/shoppaholly

nicole
+  

sv: fint , med dig? :)



/shoppaholly

natta
+  

haha bästa!

Ellen Schutz
+  

dagens blogg vinnaren är nu publicerad, kika in för att se om du blev vinnaren !

Om inte så kommer det en ny chans imorgon :)

Nathalie
+  

ja jag hade en bra helg:D läget idag?^^

olivia - drömmen mot att bli fotograf
+  

haha, den är riktigt bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0