16 augusti 2011

+  

Här sitter jag i sängen, använder tvn som skärm till datorn och äter riskaka. Jag håller på att få igång en ny design, som ni kanske ser. Jag vill ha en förändring. Jag har nästan helt tappat glädjen för att blogga, och det var längesen nu som jag skrev ett inlägg där jag verkligen brann för varje ord, som de var förr. Därför försöker jag nu med en ny design som nystart.

Jag har tänkt på många olika inlägg som jag skulle kunna skriva, men alltid är det något som stoppar mig, oftast lathet. Jag har massor av kommentarer som ännu inte är besvarade och publicerade och varför? Jo, lathet. Har varit otroligt lat under sommaren, på gott och ont. Har levt livet med min älskling, så, jag får väl skylla på honom ;)

Nu ska det bli ändring i alla fall, för jag minns när jag skrev runt 5 inlägg om dagen och hur kul det var med all respons jag fick. Nu ska jag ta mig i kragen. NU KÖR VI!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0