I want summer

+  

Tänk att få gå runt och strosa i butikerna en varm och solig dag och köpa sommarkläder som man kan dra på sig redan dagen efter. Helt underbart! Dock finns det en liten detalj i min dröm, student är lika med tom plånbok, men man kan väl alltid drömma, right?

Jag skulle vilja ha dessa plagg! Underbara rosa, fina, ljusa, tunna. Åh vad jag vill ha sommar just nu!! Solen har iallafall börjat ta sig fram på dagarna men minus 14 grader låter inte så somrigt eller ens vårigt i mina öron. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan att våren snart är påväg hit!

KOMMENTARER

N A T H A L I E n y r é n
+  

Tack så mycket! :)

amanda - fotoblogg ♥
+  

SV, tack! Vad gör du?



Gillar kläderna (y)

lovisa
+  

sv: tack så mkt:) det är bra! sj?

Leia ♥
+  

Tack så mycket! :D

Det är bra här också. Vad gör du?

Caroline
+  

sv: aww, tack detsamma (: samma här!

angelica
+  

sv ååh tack! :)

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej, joorå :) Har du några roliga planer för den här dagen då? :)

Sophia
+  

Snyggt!

Jag har det rosa linnet som är längst ned i mitten :)

Alexandra Nilsson - En Vikt Resa
+  

Jätte fin design :). och massa fina kläder !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0