Skrivkramp

+  

Okej, så nu har jag suttit och tittat på en vit inläggssida i typ 10 minuter. Jag har massor av ideér på vad jag kan skriva om, men ingenting kommer ut ur fingrarna. Jag har också massa inlägg för framtiden i huvudet...men det är i framtiden det. Så vad vill ni läsa?

Funderar på att gå ut i det fina vädret och knäppa lite bilder, men får se. Än så länge är mitt huvud tungt av en migrän, light, och därför känns inte solsken som en bra idé. Hoppas på att det försvinner om en stund.

Min blogg har varit otroligt tråkig de senaste och jag vet exakt vad det beror på. Jag har inget att skriva eftersom jag sitter med näsan i skolböckerna hela dagarna. Jag vill verkligen skriva, göra videoguider, göra fina kollage och lägga upp fina foton, men nej. Här är det marknadsföring som gäller! Om 2 veckor kommer Andy hit och då kommer jag förstås plugga, men jag kommer också att hitta på massa kul med honom, så då blir det mer bilder och roliga saker!

Nu ska jag köra ner näsan i böckerna igen. Ha en bra lördag!

KOMMENTARER

EMMI - modeblogg
+  

- ohja, riktigt mumsigt :)

LIENE
+  

Du kan ju visa bilderna:D

hoppas huvudvärken släpper.

rebecca
+  

sv: hahaha , jag älskar henne! :)

aww
+  

uhr är läget? :)

Sophia
+  

Fina vinterbilder skulle ju vara kul :)

GUEVACCI
+  

härligt, det är kanon med mig :) vad hittar du på idag då? ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0