28 januari 2011

+  

Godmorgon på er!

Ska nog börja med mina morgoninlägg nu igen, har varit glest av den varan nuförtiden.

Hoppas iallafall att nu har sovit bra och att allt är bra med er! Med mig är det bara bra! Mycket plugg ligger framför mig idag. Ska bla. läsa klart sidorna som ska vara klara på onsdag och sen ska jag börja läsa lite inför måndag. Även om jag inte fått något schema till den kursen kan det vara bra att vara förberedd tänkte jag.

Känns verkligen kul att komma igång igen, men snart är det helg och då väntar födelsedagskalas.

Hoppas att ni får en toppenbra fredag!
K R A M !

KOMMENTARER

Guevacci
+  

tack :D vad händer idag då? Fredag ju, äntligen helg riktigt skönt ;D

aww
+  

ska till optikern imorgn! sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0