The love, The heart, The soul

+  




Bild från 2009
Illustration: Jag


KOMMENTARER

Emma
+  

Hej!

Du skulle inte vilja hjälpa mig lite? Behöver få tips om bra musik. Jag är öppen för allt. Behöver uppdatera min ipod. :P

mmautildah
+  

Fin blogg

vad gör du?

kraaam

ALICE - FOTO & DESIGN
+  

Anmäl dig till veckans bildlänk på bloggen. Om du inte blir utvald denna gången har du en ny chans nästa gång :)

Miriam - Fotoblogg
+  

Så lite så :P

Börjar bli lite sjuk, det suger :/ själv?

alice
+  

Sv. ska till mina kusiner och fira jul idag :P

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Jorå det är bra , görs ?

bella
+  

tack så mycket sötnos :D

aww
+  

tack s mkt sötis :)

♥ Mallan Brallan ♥
+  

svar: vad jobbar du med? :)

jag svarar på massa kommentarer :P

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Hiihii :)

Anna
+  

Sv: Okej tack för svaret =) Är det några intagningskrav på den kursen? Har nu under hösten gått Den fotografiska bilden på Malmö högskola. Har varit väldigt kul men samtidigt tyvärr inte så givande som jag velat så hade velat läsa något mer inom foto men vet inte vad. Kom ju inte på tanken att kolla efter distanskursen detta år =(

FowZie ♥ ~ felicia aulén
+  

sv; naw tack så underbart mycket :D

FowZie ♥ ~ felicia aulén
+  

Anmäl er till dagens blogg!

emmi
+  

- säg till när inlägget är uppe så tittar jag in då :D

MADDES
+  

Tack för ditt svar på dagens fråga :) Vad har du för dig idag?

Sara - Only me
+  

sv typ bara bloggen oså<33

hanna
+  

sv: åh tack så mycket ! :)

ninni
+  

sv: så härligt :) är bara hemma idag och kurerar mig lite. själv då?

Denice Hedström
+  

svar: det blir nog bara en lugn dag med min kusin :) Vi har vänt på dygnet totalt så vi är sjuuukt trötta ! själv då? <3

Sadia ♥
+  

Hej! Allt bra med dig? :) Fin bild btw!

Foton av Emma
+  

Hej!

Hoppas allt e bra med dig?:)

Själv mår jag bra förutom att jag e lite förkyld men de går nog över snart!:)

Ha det bra och sköt om dig!:)

Kram

Miriam - Fotoblogg
+  

Gu så bra :)

Jag sitter och försöker få färdigt mitt projektarbete inom grafisk design, ska vara klart imån o det går lite segt, haha :P

Själv då?

MADDES
+  

Idag har jag passat på att få undan lite plugg och varit hos killens bror och fikat en sväng. Ska du hitta på nåt skoj ikväll?

♥ Mallan Brallan ♥
+  

svar: okej, åt vem/vilka? ^^

Alexandra
+  

så fin illustration :D

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA
+  

sv: vad härligt att höra!

Med mig är det bara bra också :)

vad har du gjort idag?

+  

oh! denna minns jag! ^^ den är mysig :)

GUEVACCI
+  

soft, det är bra :D sj då?

Emelie
+  

Allt är bara bra, lite trött eftersom jag har haft svårt att sova inatt :S Med dig då? :)

natalie s.
+  

sv: ja - vi ska kanske på bio :)

vad ska du göra idag då?

Beatrice Jakobsson (foto)
+  

sv: tack, vad glad jag blir sötnos :D<3

Sandra
+  

superfin blogg! :)

LIENE
+  

sv: Kul att du tycker det:) älskar de!



Älskar bilden!

angelica
+  

sv eller hur! :)

Emma
+  

Sv: Haha, japp! SATC är grymt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0