To do

+  

Godmorgon på er!

Hoppas att allt är tipptopp med er och att ni är pigga och glada! För det är jag.
Det är bara tre dagar kvar tills HAN kommer hit. Är inte det helt sjukt? Att tiden kan gå så fort och ändå så långsamt på samma gång. På torsdag kommer HAN iallafall och då blir det guidad tur, av moi, i Göteborg och ta tillvara på de fyra ynka dagar som han stannar.

Det händer också mycket annat denna veckan så för att ni ska få veta lite vad jag har och stå i så kör jag på en hederlig "to-do-list"!


Måndag: Städning, plugg och rep inför konsert mellan ca 19:00-20:30
Tisdag: Plugg
Onsdag: Första föreläsningen, Städa och plugga ikapp de jag kommer missa i helgen.
Torsdag: Åka till stan för att möta upp HONOM 12:17. Till frisören 18:00
Fredag: Är med HONOM!
Lördag: Är med HONOM för att senare på kvällen träffa kompisar på spel- och drinkkväll.
Söndag: Är med HONOM!

Vi får se hur mycket bloggning det kommer bli när han är här. Har ännu inte pratat något med honom om hur han ställer sig till att vara med i bloggen eller ej, annars blir det ju inlägg när jag hinner och har en stund över. Kommer inte sitta vid datorn i onödan precis!

Jag hoppas att ni får en underbar vecka!
K R A M !

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0