Jag är klar!

+  

Att säga att jag är klar med skolan och att jag är godkänd är det bästa jag hört sen januari. Jag har pluggat fyra kurser och alla på 50% vilket med lätt matematik betyder att jag har pluggat 200% och cirka 80 timmar i veckan. En bedrift som jag är otroligt stolt över, men som jag definitivt inte rekomenderar och inte skulle vilja göra om.

Dessa ca 5 månader av pluggande har varit hårda och jag har offrat mycket av de som jag tycker är viktigt. Har inte träffat vänner så mycket som jag hade velat och inte heller givit Andrew all den tid jag skulle önska att jag skulle haft. Men, nu bor vi tillsammans och är mer kära en någonsin och mer än ett halv år har gått sen vi både förstod att det var vi. Andrew, du är allt!

JAG ÄR KLAR!!!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0