Måndag

+  

Sista veckan innan semestern, för de flesta som jobbar då. Så också för Andrew och nästa måndag sitter vi en bil genom landet med skönmusik i högtalarna och sjunger med. Vi ska till Oskarshamn för att ta båten där ifrån till Gotland. Vi ska vara där i två veckor med hans familj och jag tror att det kommer att bli TOPPEN! Senare i veckan ska man väl börja tänka på vad man ska ha med sig och så. Är jag den enda som faktiskt tycker att det är roligt att packa?!

Just nu sitter jag och fixar med min nya dator. Har fått en lite mindre dator som jag ska kunna ha med mig t.ex. när jag börjar plugga och inte pluggar på distans längre. Senare blir det väl till att laga lite lunch och sen får vi se, kanske en promenad.

Hoppas att ni får en underbar dag!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0