Nu drar vi!!

+  

Väskorna är packade, blandskivorna med sommarmusik är brända och i cd-växlaren, dricka och godis till resan är köpt och vårt rum är städat så att man slipper komma hem till ett stökigt rum. Två veckor ska vi vara på underbara Gotland med Andrews familj. Han ska åka hem och jag på semester och OHHH va härligt det kommer att bli! Bada, sola, äta glass och bara vara!

Sist jag var på Gotland såg det ut så här. Vinter och OTROLIGT kallt! Vi håller tummarna för att det ska bli lika fint väder som väderprognoserna visar på.

21:10 går båten från Oskarshamn och innan dess ska vi lämna tillbaka en billaddare till mobilen som inte passade och sen ska vi packa in allt i bilen. Ska bli så härligt!!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0