Besök från Gotland

+  

Snart ska jag och Andrew dra oss för att hämta upp hans föräldrar på flygplatsen. De kommer vara här fram tills söndag och imon är det en tur med paddan plannerad och middag här hemma med familjen. Kommer nog bli mycket trevligt tror jag allt!

Idag har jag och Andrew haft en toppen dag! Det började med sushi till lunch och då de ställt upp lite tivioli och andra saker i vår lilla stad gick vi runt en sväng där med. Sen bar det av mot stan och vi gick en sväng i Haga för att sedan åka vidare till slottskogen, där det blev en promenad och årets första mjukglass, MUMS!

Nu behöver vi göra oss i ordning för att åka.
Hoppas att ni får en fin fredagskväll!

K R A M !

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0