Studenten

+  

Jag har precis kommit hem från min gamla skola där jag och en vän varit och kollat på studentutsläppet. Det är perfekt väder för dagen också. Inget kan gå fel idag, känns det som.

Tänk att det redan är ett år sen jag stod där i vit klänning och studentmössa och drack champagne på det skumpande flaket tillsammans med klassen. Ett HELT år! Tiden har gått så otroligt fort och jag börjat undra vad jag har gjort av all tid. Visst, nu i vår har jag ju pluggat, hela 37,5 högskolepoäng, som jag är jättestolt över. Jag har blivit sambo med världens mysigaste kille, här på mitt lilla rum hos familjen. I höstat gjorde jag inte så mycket dock, vilket jag fortfarande inte mår helt bra över, men man ska väl unna sig lite ledighet efter 12 år i skolan?!

När min käreste kommer hem från jobbet ska vi fira den långa, kommande ledigheten med grillning med familjen och sedan dra oss mot studentmottagning hos en kompis, Johan. Kameran hänger med!

Hoppas att ni mår bra och att ni har det lika soligt som jag har det!



KOMMENTARER

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
+  

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo
+  

helgen över.. träligt i helgen.. visst idag är sån där rödfärgad dag i almanackan.. men vi får ju inte uppmärksamma nationalsaker här.. så ska man verkligen tro att vi får vara lediga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0