22 maj 2011

+  

Godmorgon på er denna söndag!

Hur är läget med er? Med mig är det toppen! Igår var jag, Andrew och familjen på IKEA där vi köpte en ny säng eftersom min förra var så liten. Efter lite fix i rummet så gick den in och jag har inte sovit såhär bra på ett tag nu, så det är skönt!

Idag blir det lite av en "hemlig utflykt" för Andrews del då jag inte sagt vart vi ska. Kommer bli supermys iaf! Hoppas att det inte kommer regna bara!

Nu ska jag upp och göra mig i ordning lite och sedan får pojken vakna! Hehe
Jag hoppas att ni kommer att få en toppenfin dag och jag hoppas att ni har sol där ni bor!

K R A M !

KOMMENTARER

Miss Amanda
+  

Har din vecka varit bra? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0