Sambo is the shit!

+  

Då har jag varit sambo i hela 12 dagar då, wooooooow, haha, nje men jag trivs otroligt bra med det! Så, jag tänkte stapla upp de fem bästa sakerna med att bo tillsammans med sin älskling helt enkelt.

1. Little miss Sunshine?
Alla vet att man inte kan vara på topp alla timmar, varje dag, hela året om. Om man träffar sin käreste, vi säger, två gånger i veckan och dessa två gånger är man på riktigt uselt humör. Kanske inte det roligaste för den andra, men jag har märkt nu när man bor ihop kan man ha dåliga dagar, men det gör inte så mycket för det finns andra dagar som är bra istället.

2. Hemtrevligt
Det finns något väldigt hemtrevligt med att ha alla hans saker i mitt rum. Som sagt bor vi fortfarande hemma hos mina föräldrar så vi har "bara" mitt rum som vårt, men det är ändå mysigt!

3. Pratglad

Jag är en person som ofta stänger ute folk som jag inte riktigt litar på. Jag vet vilka jag kan säga saker till utan att det kommer ut och jag vet vilka man inte ska säga sånna saker till. Jag kan faktiskt prata med Andrew om allt, precis ALLT. Vilket gör honom till både bästa vän och världens bästa pojkvän!

4. Aldrig ensam
Att alltid ha någon att hitta på saker med är superkul! Någon som vill hitta på saker, åka någonstans eller bara sitta och titta på tv eller någon film, man är aldrig ensam!

5. Kärlek
Många säger att när man flyttar ihop med någon så blir allt sämre, man börjar ta varann förgivet och slutar prata, men det tycker jag hittills inte att vi har gjort. Jag känner mig bara otroligt lycklig att jag får ha honom till min och att han flyttat över hela landet för att bo tillsammans med mig. U N D E R B A R T !



Nu ska jag städa rummet innan han kommer hem vid femtiden och innan dess ska jag också plugga.. See ya!

KOMMENTARER

angelica
+  

sv jag mår helt okej :) du då?

+  

Naw du e så söt! Man mår som bäst när man bör tsm med dig älskling! <3333

Ååh, vad härligt att du är lycklig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0