Plugg, Plugg, Plugg

+  



Pluggar för fullt här hemma. Just nu har kursen "Marknadsföring av varor och tjänster" och kursen börjar med boken "Principles of marketing", på engelska. Jag kan helt klart säga att boken är intressant. Fick lite panik när jag såg att den är på 1000 sidor, men blev helt klart överraskad. Det är helt klart detta jag vill hålla på med! Första föreläsningen är på onsdag och det kommer bli toppen!

På måndag börjar också kursen: "Massmediekunskap" som jag läser på distans från Göteborgs universitet. Känner att detta kommer bli en bra vår!

KOMMENTARER

Sara
+  

Duktig du är som pluggar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0