NoFearTattoo

+  

I veckan publicerade jag en bild på Instagram (som jag precis startat up @lindasara, så följ mig gärna) föreställande min tatuering och det får bli starten på denna nya kategori.
 
Jag tänker mig att jag kommer gå igenom min upplevelse och så senare, men kan börja med att berätta när och var jag gjorde den.
 
Jag valde tatuerare utefter hennes tidigare meriter, hon är otroligt duktig. Linda heter hon och jobbar på NoFearTattoo (nofeartattoo.net) och hittas i centrala Göteborg.
 
Jag har så länge jag kan minnas varit väldigt fascinerand av tatueringar men det var inte förrens för ca 4 år sedan, då något hände, som fick mig att bli riktigt säker på motivet och även placeringen.Tatueringen förestället alltså en fjäril och är placerad på vänster handled.
 
Så jag skrev ut lite referensbilder och drog mig dit. Jag har alltid varit rädd för smärta, så jag tänkt mest, att om detta skall bli av måste jag tvinga mig till det, vilket jag gjorde. Vilket fall som helst fick jag då en tid om 3 veckor, pga en avbokning (annars är det ca ett års väntetid där). Jag fick tiden den 29 november 2012.
 
Jag kunde inte varit mer nöjd och jag förstår verkligen de som säger att det är beroendeframkallande, för jag har redan många idéer på nya tatueringar och när det är dags igen vill jag definitivt tillbaks till NoFearTattoo och låta Linda göra dom.
 

KOMMENTARER

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
+  

Tack så mycket:D

Erica
+  

Snygg tattuering!

Svar: Tack så mycket! :)
LindaSara

Molly Bergström, UPPSALA
+  

Ja :D supermys hihi! Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0