Vart är världen på väg?

+  



Vart är världen på väg när man som 18-årig tjej inte kan gå ute själv på kvällen utan att bli överfallen eller i detta fallet MÖRDAD! Helt otroligt! Detta hände i Hjällbo här i Göteborg också vilket gör att det känns ännu mer absurt. 

Jag vill kunna känna mig såpass trygg att jag skulle kunna gå själv på natten och inte vara rädd för att bli överfallen, för i nuläget känner jag faktiskt inte så utan jag går inte gärna själv och åker helst inte tåg på natten själv heller, och då har samhället misslyckats enligt mig!
Hur tycker ni att vi ska hanskas med dessa problem?

Vill ni läsa artikeln kan ni gå in här!


KOMMENTARER

Neha
+  

Men gud vad hemskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0