Hello world!

+  

Tjena!
Jag har just vaknat upp ur dagens migränkoma. För det är verkligen de rätta ordet för migrän, i alla fall den jag har. Måste verkligen ta tag i att fixa riktiga migräntabletter. Treo har börjat sluta verka för mig, och då är det illa...

I morse vaknade jag hos älsklingen. Igår låg vi och kollade på Horton innan vi somnade. Hehe, jag sa inte att vi var mogna. Just nu sitter jag och försöker vara kreativ med min nya blogglayout. Jag vet hur jag vill att den ska se ut, men att komma dit är en annan sak. Alla detaljer och sånt. Jaja. det fixar sig ;)


I know for sure that you are the better half of me


KOMMENTARER

Anonym
+  

fin blogg :) harre så bra!!

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

sv, Vilken rolig tävling :D

Fast är nöjd med min design :)

Tessie - Flower ♥
+  

Hej!

Fin blogg!

Hoppas att du haft en bra helg :)

vesna.blogg.se
+  

ja köpte den på ginatricot nyligen faktiskt fast på rea..

Sandra boke
+  

eeey!! <3 lägg upp din version?? snäääällla?? :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0