28 oktober 2010

+  

Godmorgon godingar!

Just nu sitter jag med pappa i bilen påväg till Borås. Jag ska gå på utförsäljning på Ginatricot och senare äta lunch med pappsen och sedan sitta och jobba på kontoret där han sitter. Kände att det inte spelade så stor roll om jag sitter hemma och jobbade eller sitter på där. Jag hoppas på att vi ska äta sushiEest, men innan lunch är det shopping som gäller. Hoppas på att det finns lite fina saker iaf!

Tills vi hörs igen får ni lyssna på en låt som jag just nu har på repeat! K R A M !


KOMMENTARER

Lisa
+  

så himla gulligt av dig:D

JoelSv
+  

Sv. va skönt att höra :D allt bra med dig?

BEXXXXXXX
+  

den är bra!:)

E
+  

Söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

Sara
+  

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0