Seven Pounds

+  

Efter skolan åkte jag och Christine till stan för att fira henne lite. Hon fyller 18 på söndag. Vi gick först och kolla lite i affärer. Sen bar det av till cafét Kosmos. Där vi åt mumsig tai. Efter det så gick vi till ett av mina favorit cafén, Evas Paley.

Bio stod också på dagordningen denna dag. Seven Pounds om man ska vara exakt, den hade föresten premiär idag. Filmen var faktiskt väldigt bra, dock lite hemsk. Här kan du läsa om den.
Mycket trevlig dag iaf. Hoppas att det har varit en trevlig dag för er med:)

Föresten, det är lov nu!!


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0