Gör det inte svårare än vad det är!

+  

Jag kan ärligt säga att jag har nog inte varit lyckligare än vad jag är nu. Sen jag träffade M har jag varit glad dygnet runt. Det bästa med honom är att det är så enkelt att vara med honom. Det känns liksom lätt att prata och det blir inte pinsam tystnad om man sitter tysta en stund. Enkelt helt enkelt :P
Bara det att vi träffades första gången i skolan, på en gympalektion. Vi hamnade i samma lag och jag fick upp ögonen för honom direkt. Efter några "hej:anden" i korridoren sökte jag upp honom på nätet och det visade sig efter lite prat, att han också var intresserad, och på den vägen är det. Vi har samma intressen, samma humor och vi är ganska lika i vårat sätt. Vi kan driva med varann utan att den andre tar illa upp, vilket är väldigt bra och roligt. Då blir det ju aldrig tråkigt eller stelt.

Som ni märker så är det här inlägget tillägnat honom, hehe ett helt inlägg får du, älskling!
Puss<3


KOMMENTARER

+  

Jag blir alldeles impregnerad;P ett helt inlägg! de e stort de tjejen ;) Tackar ödmjukast! /M:et med en glimt i ögat <3

Hannah
+  

Hej, jag försökte skriva ett meddelande till dig men det funka inte "/ men jag vill jättegärna ha hjälp med min layout ;) Tack i förhand (A) ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0