Nyår!

+  

Gott nytt år! Eller "Szczęśliwego nowego roku!" som man säger på Polska ;P Lite språk info där;P

Har inte haft ork att blogga idag. M sov över här och han har varit hos mig hela dagen, och då ville jag inte sitta vid datorn, utan såklart vara med honom. Vi har tittat på film och mest slappat.
Dagen efter nyår är ju en sån där slappar dag för alla, alla är antingen trötta eller bakis, eller båda.

Gårdagen vad mycket trevlig. Lagade som sagt mat, eller om jag ska vara ärlig så var det M som lagade maten och jag och Christine satt mest och kollade på. Det är ju alltid kul att se på när andra jobbar ;) Det blev kyckling. Visste faktiskt inte att M var så bra på att laga mat, det blev jätte mumsigt! Tycker han kan laga mat till mig många fler gånger (kan skriva så eftersom jag vet att han kommer att läsa detta) *Blink* ;)
Vi hann också med att åka in till stan för att kolla på fyrverkerierna. Väldigt fint var det i år, men oh va kallt det var! Under kvällen kollade vi också på filmen "Eagle Eye" som jag faktiskt tycker är riktigt bra! Kolla efter den!

Natten spenderades som sagt hemma hos mig i min lilla, lilla säng, men det är ju mysigt att ligga tätt och knö också ;)

KOMMENTARER

+  

M lovar att göra mat någon mer gång ;)

sanna ♥
+  

Gott nytt år (: Och fina bilder, har du tagit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0