95 frågor

+  

Jag har tråkigt, så jag tänkte att jag kunde göra en liten sådan här lista...

1. Namn: Linda
2. Smeknamn: Krulls, Linds
3. Ögon: Blå
4. Längd: 161
5. Hår: Stort och krulligt
6. Syskon: 1
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Nje, jag är nog den ända som inte gör det ;)
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Haha, nej 
9. Födelsedag: 25 november -91
10. Stjärntecken: Skytt
11. Bor: Utanför Göteborg, såklart! ^^
12. Kön: Tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
14. Vad söker du i ett förhållande?: Omsorg och trohet är det viktigaste. Sen att han verkligen visar att han älskar mig, inte bara i ord.
15. Har du någonsin varit otrogen?: Ja
16. Civilstånd: Upptagen
17. Har du en bil: Nej, men jag har en chaufför... ;) (Min pojkvän)
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Mustang GT

Favorit frågor:
19. Film:
Det finns ju så många! Gillar Hostage, Bond, tjejfilmer och många mer!
20. Favoritlåt: Beautiful - 10 years
21. Band/Sångare: Många! 10 years, Metallica, In Flames mm.
22. TV: Stylista, Project runway...
23. Skådespelare: Jay Hernandez, Vin Diesel..
24. Skådespelerska: Megan Fox
25. Mat: Thai
26. Favoritnummer: 7
27. Tecknat: Vet inte...
28. Disneyfigur: Belle  
29. Färg: Lila, svart och rosa

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Ja, någon gång!
31. Vill du gifta dig?: Ja, absolut!
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: När jag pluggat klart och jobbat ett antal år.
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: När jag pluggat klart och hittat den rätta
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Nej.
35. Har du en Pojk/Flickvän?: Ja
36. Är du intresserad av någon: Ja det klart!
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej.

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: Sitta hemma med kompisar
42. Sommar/Vinter: Sommar
43. Dag/Natt: Båda
44. Hänger/Tar det lugnt: Båda
45. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person
46. Konstiga ord: ?
47. Vad tänder du på(killar)?: Ögonen, humor, charm
48. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Beror på vem det är och om man har träffat den personen i andra sammanhang förut.
49. Hur skum är du?: Helskruvad ;)
50. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100 % på? Min pojkvän Marcus, Sandra, Christine och familjen
51. Vad tycker du om själsfränder?: De finns!
52. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Nej det tycker jag inte. Dock anses jag tydligen som flörtig ibland.
53. När grät du sist?: En vecka sedan
54. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Hur de tänker ibland...
55. Är du glad?: Överlycklig
56. Varför?: För att jag har honom♥
57. Vilken sak kan du inte leva utan?: Mina vänner:)
58. Kärlek eller Lust? Kärlek
59. Silver eller guld? Silver
60. Diamanter eller pärlor? Pärlor
61. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång
62. Har du någonsin badat naken? Ja, alla har väl badat i badkar eller?
63. Sover du med gosedjur? Nej det gör jag inte
64. Har du några piercnings? I öronen
65. Vilken färg har dina underkläder just nu? Rosa och bruna
66. Vilken låt lyssnar du på just nu? Almost Lover - A fine frenzy
67. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer? ----
68. Vart vill du åka på din smekmånad? Cuba
69. Vad är det mest romantiska du vet? Ligga och mysa och lyssna på regnet utanför

Resten får sväva i ovisshet.
70. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Stilen, charmen, ögonen
71. Favorit sport ?: Dragracing
72. Vad gör dig glad?: Min pojkvän♥
73. Vilken är den nästa CD-skiva du kommer att köpa: Köper inte skivor nu förtiden. Nu finns Spotify :)
74. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Nej
75. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Tänk efter en andra gång.
76. Har du vunnit något speciellt pris?: Nej
77. Vilka är dina framtidsplaner?: Jag ska ta studenten och senare plugga media/reklam
78. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Vattenkoppor. Fy va det kliar!
79. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi
80. Över telefon eller personer emellan?: ????
81. Kramar eller pussar?: Båda.
82. Säger du något speciellt när du är arg på någon: Jag är inte ofta arg men när jag är det då hoppar grodorna fritt vill jag lova
83. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Mamma, pappa och min pojkvän
84. Har du några fiender?: Ja
85. Vad är du mest rädd för?: Förlora folk jag verkligen älskar
86. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Jag får nog säga rik.
87. Vad är klockan i Albanien just nu?: ??
88. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Jag skulle ringa pojkvännen och så skulle han få komma hit och vara med min familj
89. Har du mött Jultomten?: Ja då! Vem har inte det?
90. Om E.T. kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: Bjuda in honom på en kaffe, hehe. Nej, jag skulle nog skrika.
91. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: För ca en kvart sedan
92. När känner du dig som vackrast?: När jag får komplimanger
93. Har du några husdjur?: Fiskar, men jag vet inte om det räknas riktigt ;)
94. Vad har du för E-Mail adress?: [email protected]
95 När var det sist du var ledsen?: Varje dag sedan den 12 juni


KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0