Tävling

+  

Nu sitter jag här och inte har något att göra så jag tänkte såhär, jag drar igång en tävling. Förra sommaren hade jag massor av tävlingar hela sommaren. Denna sommaren kommer inte bli likadan men nu kör jag en i alla fall så får vi se i framtiden.

Det du behöver göra för att vara med är:

Kommentera detta inlägg och tala där om att du vill vara med. Du måste då fylla i din mailadress och blogg-url. Mailen behövs för att jag kommer att skicka ett mail om du har vunnit.
Sedan måste du kopiera bilden nedan och lägga in den i ett inlägg på din blogg.


Sådär, det var väl inte så svårt ;)

Vinsten är alltså en helt personlig layout helt baserad på din stil och vad du vill ha för något.

Lycka till! :)

KOMMENTARER

Lina
+  

sv: Tack så mycket visst är hon söt! :)



Jag vill Jag vill

Lina
+  

sv: haha vad dum jag är ! Klart jag lägger in bilden nu med en gång ! :)

Sockret
+  

Svar: ja visst är han den sötaste lilla killen som finns :)



Fin blogg du har förresten!

+  

jag vill jätte gärna var med, vet inte om ja kan för du har fixat min design en gång, men har tröttnat på den har ju ändå haft den i ett år nu, skulle du kunna göra en ny pleas? =)

+  

aså min blogg är privat har lösenord men hör av dej i mailet så skriver ja den,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0