That's the time you must keep on trying, Smile, what's the use of crying?

+  

Jag har insätt en hel del de senaste dagarna. Vi tar alltid folk förgivet. Även om vi inte säger att vi gör det så gör vi det. Det är först i slutet vi verkligen förstår vad folk i vår omgivning betyder för oss.
Varför jag la ner bloggen finns svart på vitt här.

För första gången har jag förlorat någon som varit så speciell för mig. Någon som jag skulle kunna gjort allt för. Någon oersättlig, men cancern var starkare än vad både hon och jag var. Ingen skulle ha kunnat rädda henne och det gör ju att man känner sig otillräcklig.

Det är ett privilegium att veta att man kommer att vakna upp nästa morgon. Att veta att man är frisk och att alla i ens närhet är friska. Detta privilegium har tyvärr inte min familj haft 1½ år bakåt. Vi har varit oroliga var enda dag för min älskade moster. I fredags hände det. Det som vi nu gått och fruktat så länge. Hon hade haft ont så länge och vi alla i släkten sa att det var okej nu... Hon somnade in för sista gången.



Min moster ville ha denna på sin begravning.

KOMMENTARER

sanna ♥
+  

Åh, nu sitter jag här och gråter.

Jag kände ju inte din moster, men jag kände Emma.

Jag beklagar verkligen din sorg, Linda, det gör jag verkligen! Jag miste ju min farmor i en annan fruktansvärd sjukdom, så jag vågar påstå att jag vet hur smärtan ter sig.

Du kommer klara det här, du kommer, det lovar jag dig, gå ur det hela som en starkare, mer livserfaren människa och jag vet att du kommer ha bra värderingar av livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0