Fråga...

+  









KOMMENTARER

Emmelist
+  

hoppas jag med :D



bilden i färg är finare :D

Jen
+  

Svartvitt! :)



Vilken är din favorit film?

Jennie
+  

Färgbild tror jag :)

A N D R E A
+  

va fin bild! :)

Neha
+  

Svartvit

Caroline, LINA FRANKღ
+  

TACK tjejen :)

karolinajonsson
+  

åh tack så jättemycket :D

Anonym
+  

färg=)

ღ Sabine - Utan dina andetag
+  

färg

Neha
+  

Tack så mycket=) Jag har ritat större delen av den själv=)

FRIDA - It´s all about me
+  

Sv; Tack så mycket!: D

Vad ska du göra i helgen? :)

FRIDA - It´s all about me
+  

Svartvit :D

red Hot
+  

ja brukar gilla svartvitt bättre.. men i detta fall får det bli färg! :)

gissa vad jag har börjat kolla på?? hittade SATC skivorna du brände till mig!! <3 asnice! :D



Pusspåre! <3

ღ MissCM
+  

åh, vad svårt! jag tycker att båda var lika fina! svårt att bara välja en!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0