Idol-circusen har dragit igång!

+  

Äntligen! Äntligen är Idol här igen.

Detta hatade, älskade och mest omdiskuterade program fortsätter och idag kommer de tredje avsnittet av årets auditions. Jag tycker om Idol. Jag gillar konseptet. Jag tycker inte att de är för hårda. Jag tycker att man ska säga sanningen. Någon gång kommer dessa människor ändå att få veta sanningen, så varför få dom att tro att de är mega stjärnor när dom inte alls är bra.

Jag skulle aldrig ens ställa mig där. Dels för att jag, så fort jag går upp på en scen får panik och börjar darra i benen, men också dels för att ja, visst kan jag sjunga med Idol handlar inte bara om att sjunga det handlar också om att se rätt ut. Man ska se ut som en stjärna vilket oftast betyder ett väldigt unikt utseende. Man ska kunna dansa och man ska ha det omtalade "DET". När man går in på scen ska man ta över. Skulle jag varit med skulle jag stått som en liten rädd mus i ena hörnet. Nä, men jag skulle inte våga i alla fall.

Jag har redan några favoriter.





Den här killen är musikaliskt geni!



KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0