Roliga tatueringar

+  

Jag får ju ändå erkänna, jag är lite besatt av tatueringar och det sedan min mamma börja leta efter en tatuering som hon ville ha. För 8-9 år sen. Jag längtar verkligen tills jag får min första. Jag skulle vilja ha en fjäril för min moster. Gärna en blå sådan. Sen skulle vilja ha en ängel. En speciell ängel som jag har gillat flera år nu. Dock är jag ju inte inte 18 än, så det blir inte än på ett tag.

Men jag gillar att titta på andras tatueringar och ibland hittar man riktigt udda. Här kommer några av de mest roligaste och mest udda som jag har hittat ;)





Ehm.. Likheten är ju slående eller vad säger ni? Tycker synd om den som fick detta "porträtt" på sin arm!



Undra om han gillar webbdesign??



KOMMENTARER

elinalexi
+  

roliga tatueringar ja! :)

Emmelist
+  

haha vilka tatueringar alltså.

Matilda
+  

Haha vad klockren den sista var!

Simone
+  

Haha converse var ju grym alltså! :D Men fotot där på tjejen, guud.. hemskt ju :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0