Skilda världar-stjärnan vill göra comeback!

+  

När jag var yngre älskade jag verkligen "Nya tider" och "Skilda världar". Det var mina absoluta favoritprogram. Nu på senare tid har jag bara sett några avsnitt och nu tycker jag att det är jätte dåligt. Men i alla fall, nu ikväll kommer Begnt (Daniel från Skilda världar) göra ett försök att komma med i Idol. Om han kommer att lyckas eller inte återstår väl att se, men lite kul är det ju ändå, det kan man inte sticka under stolen med.



 


 

Uppdate: Okej, han kanske inte var så mycket att hänga i granen just sångmässigt...


KOMMENTARER

Anonym
+  

:)

Anonym
+  

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuuper bra priser! ;D

FRIDA - It´s all about me
+  

sv; Det är bra, själv? :D

Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle
+  

hello planer för helgen då?

Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle
+  

hihi roligt att han sökte... hahah

SENADA
+  

Hej! Orkar du göra en ny design åt mig? Kram

simone
+  

Haha vad sjuukt, nu fick jag nostalgikänslor! :D

simone
+  

SV: Haha jaa, det var ju grymt, fastnade :)



Jag bor i Örgryte, typ brevid Liseberg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0