En höstsysselsättning?

+  

Det stör mig lite att jag inte vet vad jag ska göra i höst. När alla andra börjar skolan om några veckor, vad ska jag göra då? Samla på frimärken?

Jag hoppas så att många hoppar av, så att jag får komma in! För hur konstigt de än låter och hur lite ni som inte har tagit studenten förstår de här, så är det en ganska stor saknad efter skolan. Jag var helt sjukt skoltrött i våras. Jag ville inte alls, men och andra sidan var gymnasiet lika med trygghet, scheman och en strukturerad vardag. Vad har jag gjort hela sommaren? Jag har badat, solat, bloggat och bara slappat. Visst, det är väl det man ska göra på sommaren, men nu kommer hösten och då ska man bli strukturerad igen. Dock, kanske det inte blir så för mig.

Jag kollar varje dag efter jobb och vad finns det för några. Jo, det finns säljarjobb, reklamutdelare och jobb på äldreboenden. Det finns säkert många som skulle trivas hur bra som helst med dessa jobb och all respekt till er, det är bara inte mina sorters jobb.

Vad gör ni i höst? Går ni i skolan?



Den roligaste dagen någonsin...


KOMMENTARER

adelisa
+  

Men det enda jag skulle vilja ha är kategorier..

adelisa
+  

Vad menar du med Scratch?

SANDRA-EN BRA BLOGG!!
+  

åh vad roligt med student!

adelisa
+  

Ahaa, nu förstår jag vad du menar:)

C ♥a
+  

sv: tack! :) Jappjapp, skolan på måndag:(

annah
+  

Jag ska gå i skolan, egentligen blir det mitt andra år på gymnasiet men ja.. nu blir det ett nytt första år ist!

Hanna
+  

ha en bra dag!=)

Hanna
+  

tack=D allt bra?=)

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!
+  

Härligt att höra :) Här är det inte heller så bra väder, ser ut som om de ska börja regna när som helst. Ska till mödravården och göra ett ultraljud i 3D, men annars så vet jag inte. Sj då? :)

annah
+  

sv; njae, va borta 70% förra året pga att jag har sjukdomar :(

Jossan
+  

Sv: Tack så mycket =)

MATILDA ROSQVIST
+  

vad bra :D

vonskareng
+  

well, jag börjar sista året på naturlinjen. känner på mig att det kmr bli JOBBIGT =/

Cissi
+  

Ha en fin dag! =)

lecca
+  

tack ;D älskade klänningen från 50-års festen

nicole
+  

sv: Tackar :D



haft en fin dag?

/Shoppaholly

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!
+  

Nej vi vet inte det än, lill*n ville inte visa oss det på UL. Men vi ska göra ett ul i 3D snart så då hoppas vi få reda på vad det är :)

Okej vad mysigt :)

Hanna
+  

sv: kollar tv dudå?=)

sofia
+  

jadå allt är jättebra, sj? :D

HANNA MALMSTEN
+  

Tjenare :D allt bra?

sofia
+  

yey, gjort idag då? :D

och ja, jag börjar gymnasiet på onsdag ^^

Matilda
+  

Sv: Tack, detsamma! :)

nicole
+  

sv: samma här :)



vad tycker du om monkinis?

/Shoppaholly

Elin
+  

Nu är vinnarna till dagens blogg utsedda, vann du? In på bloggen och kolla! :)

vonskareng
+  

oj teknik! de låter svårt det me :P

Gabriella
+  

Sv: Joo =) Tack det samma!:D

Joo, lite stressad för jag flyttar nästa vecka, annars bra! Själv? =)

Gabriella
+  

Jag flyttar från en by utanför Skellefteå till Piteå. Ska bo på internat där =)

okej, härligt härligt :D

DesignbyJessica - BLOGGDESIGN
+  

Vill bara informera dig om att min blogg med designutlottningar och gratisdesigner är uppe igen.



Hoppas din tisdag blir bra!

JESSICA JÖNSSON'
+  

ja jag går tyvärr i skolan i höst :( haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0