HM Höst 2010

+  

När jag öppnar en helt ny SOLO tidning faller oftast mina ögon på modesidorna först och likaså i senaste numret. Nummer 9. Jag fastnade direkt för ett par byxor från HM. När jag tänker efter är det inte precis ett par byxor som jag hade fastnat för i butik, men eftersom mina ögon bara drogs dit när jag öppnade tidningen måste det väl betyda att jag gillar dom?

Jaja, jag har iallafall inte sett dom på Hm's hemsida, så nu undrar jag om någon vet när dessa byxor kommer ut i antingen butik eller på nätet?



KOMMENTARER

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv: jag med, älskar den :D

nicole
+  

sv: jadå :) själv?



/shoppaholly

elin
+  

Hej, ja det var jätte skönt att sluta tidigt, det behövs alltid ibland hehe, jag jobbar på förskola, vad hittar du själv på med? du har också en fin blogg:)

Classys - ung blivande mamma!
+  

Härligt jag mår bara bra jag med, gjort idag då?



Föresten snygging! Skulle verkligen uppskatta om du gick in här http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/de-5-finalisterna.html

och röstade på mig, röst nr 3. Rösta gärna fler än en gång, skulle verkligen vara guld värt! :)

Maria - fashionstars ☆
+  

riktigt snyggt :)

MyzaaN
+  

oh ja då :D bara jag får lite perspektiv och kontroll på det ;) haha ! tackar kram<3

marcus
+  

Sv; Jag kollar på fångarna på fortet :-)

vad ska du göra imon?

sandra
+  

fin blogg :) allt bra??

lovisa
+  

sv: haha ja hon är himla go:D

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

Vinnaren av dagens blogg har blivit utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

FOTOGRAF Anton
+  

å så roligt, tack så mycket!!! :D

amanda
+  

jaha vad kul!!

nja inte mkt alls typ sitta vid datorn nu när det regnar hela tiden ;)

Erica♥
+  

Fin blogg:D

Erica♥
+  

jodå,det är bara bra :D

hur är det själv?

Classy - ung blivande mamma!
+  

Fy fan hittar du nå jobb då? Jag har varit iväg på ett event inne i stan och sedan shoppat lite :)

Classy - ung blivande mamma!
+  

Jag vet hur det är, har varit arbetslös i snart ett år och sen blev de ju inte lättare iumed att jag blev gravid, suck! :/

Classy - ung blivande mamma!
+  

Jag är utbildad undersköterska, hade jobb å allt men va tvungen å säga upp mig då jag har problem med rygg och fötter. Blev för tungt helt enkelt å nu måste jag byta "yrke" bara att de e så jävla svårt när man inte gjort annat än att jobba inom vården... Vad är du utbildad till?

Classy - ung blivande mamma!
+  

Ja det är grymt tråkigt! Men jag hoppas att jag hittar något så fort min mammaledighet tar slut!



Okej där ser man, fan så jobbigt då! :/ Du vill inte plugga till nå annat då?

nicole
+  

sv: Härligt :)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

Nattis
+  

Okej, ja jobb skulle ju vara det ultimata tills man vet vad man vill bli.



Sovit gott?

Nathalie
+  

ja jag älskar dom acne skorna! hur står det till med dig idag?:) kolla gärna in min intervju!

+  

är till kanske 90% säker på att det var dom brallorna som jag fastnade för i butik häromdagen. provade aldrig, för jag ska resa och lever snålt (tråååkigt), men dom var verkligen grymma!



hm, kompassen. trendavd. :)

Anonym
+  

Roligt att du ville vara med! :D

Är allt bra med dig idag då?

Maria - fashionstars ☆
+  

så snyggt :)

Matheo
+  

Kul hemsidan! Tack för tipset!



http://igadget.blogg.se

http://igadget.blogg.se

toves träningsblogg
+  

jag ska snart iväg och dansa i 2,5timme.. tabla solo och med käpp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0