Glamourama!

+  

Petra Tungården, Michaela Forni och Anna Hibbs. Foto: Emma Jönsson/TV3.

Ingen har väl undgått tv3s nya satsning på webben, Glamourama. Ett program som sänds tre gånger i veckan (måndag, onsdag och fredag). Man får följa Michaela Forni, Petra Tungården och Anna Hibbs i sitt liv i innerklicken. Ska jag vara ärlig har jag aldrig fastnat för Annas blogg och Petras läser jag bara ibland. Dock har jag läst Michaelas blogg sen hon började blogga på dåvarande Tjejsajten (Nu devote) och detta var 2006. Jag fullkomligt älskar hennes blogg och jag har alltid gillat hennes videobloggar, så nu är det extra kul när det kommer ett tvprogram med henne!

Jag tycker att det är kul att tv3 har fattat att det är på nätet alla hänger och när de första avsnittet skulle sändas brakade tv3s server ihop, kanske ett tecken på det!

Jag tycker att det är en kul grej och jag tycker att alla de tre tjejerna är stört sköna och det är så gött att se att folk kan bjuda på sig själv lite! Missa inte Glamourama alltså!


KOMMENTARER

+  

haha jag träffade tjejerna förra helgen när de var i göteborg för att spela in glamourama/spela skivor på push och dom var supertrevliga alla tre och petra var så mycket vackrare i verkligheten än på bild!! har inte heller fastnat för petra/annas bloggar men michaelas har jag läst sedan rar-tiden och jag fullkomligt älskar henne!! (hon är precis lika söt/härlig som i bloggen/glamourama) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0