Strul på Blogg.se

+  

Det verkar som om blogg.se ändrar någonting just denna helgen. För igår kunde jag inte logga in och idag kunde jag logga in först nu. Så jag får väl köra en snabb resumé av vad jag har hållit på med.
Igår var jag och hjälpte pappa att storhandla, glammigt värre! Sen när jag hade varit hemma ett tag blev jag hämtad av Marcus då han åkte hem efter jobbet. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till Alingsås och äta en mysig middag men det blåstes ganska snabbt av när vi såg hur mycket snö det höll på att komma. Istället fick vi ett erbjudande om filmkväll hos en kompis till mig. Så, så fick det bli!

Idag åkte vi till en släkting till mig på middag. Den streckan som vanligtvis tar ca 30 minuter tog idag 1½ timme!! När ska denna snö smälta frågar jag bara. Jag är trött på detta nu. Även om det är första riktiga vintern på länge så vill jag bara ha vår och varmt. Skinjackor, skjorts och glass. GE MIG!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0