Kreativ Blogger Award

+  



Den som får denna award ska:
1.
Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden [Neha]
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


7 "intressanta" fakta:

1. Jag har en enorm fobi för spindlar
2. Jag har ett uruselt morgonhumör
3. Jag älskar Brämhults hallonjuice
4. Jag älskar att köpa krimskrams, smycken, även om jag kanske inte alltid använder det
5. Jag känner mig handikappad utan min dator.
6. När jag var yngre hatade jag mitt lockiga hår.
7. Jag har kunnat spela fiol sen jag var 9:o år.


Andra ”Kreativ Blogger’s” som jag utmanar är:
Simone, Janina, Evyns, Maria, Therese, Petra och Alexandra

 


KOMMENTARER

Alexandra, KAKHUSET ♥
+  

Hihih, va kuL! :)



Punkt 1-5 stämmer in på mig med! :D ♥

Maria - livet i Milano ☆
+  

vad roligt =)

SHORTY - Tävla om en personlig almanacka!
+  

svar: åh tusentack för awarden!! :) så himla snällt! Ska fixa det strax! kram

simone
+  

Där är vi två, har gryyymt dåligt morgonhumör :(

simone
+  

sV: TACK söta Linda! :D Vad gör du för söndagsmys?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0