Sundsvall nästa

+  

Kläder och kameran är med. Ipoden är laddad och imorgon åker vi hela vägen upp till Sundsvall för att tävla. Ska bli så kul. Första racet (för min del) i år och då längtar man alltid extra mycket. Det kommer att ta oss kring 10 timmar att åka och klockan 05:30 ska jag gå upp. HÄRLIGT! Nej, men jag tror att det kommer att bli kul.

Jag vet att det inte är många tjejer och inte många av mina kompisar heller som tycker om motorsport och det är främst mina kompisar som sitter här inne och tittar, men ni får allt ta lite foton på bilar i helgens slut.

Nu ska jag göra klart det sista och sen gå och lägga mig. Ni får ha det bra!


KOMMENTARER

+  

EEEY! :D HA DE TOPPEN! och LYCKA TILL för tusan! :D Vi ses for sure när du kommer hem! så tagga inte bara för vinst, utan även för en kickass-utgång ;)



Pusspådig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0