Doften som gud glömde!

+  

Alla har vi nog råkat ut för att vi har suttit på bussen och bara hoppats att ingen ska sätta sig bredvid oss (så svenskt!) och sen har ändå "olyckan" varit ute. Denna person sätter sig och vad händer? Det börjar stinka. Det spelar ingen roll om det är en tjej eller kille, svett eller perfym, det är inte trevlig! Oftast när man inte vill ha någon vid sin sida får man istället en stinkande. Vad är oddsen? Det är värst när det är killar/män tycker jag. Det är som om de många killar köper perfymen gud glömde! Då har vi inte ens nämt aftershaven! Måste man hälla en hel flaska perfym på sig på morgonen eller är det bara ett misstag?

Som ni kanske har listat ut så hände detta mig idag. Jag hade redan ont i huvudet när jag steg på bussen som en av de första på skolans hållplats och det kändes skönt att få sitta själv, men nej då! En kille sätter sig bredvid mig och han har på sig en perfym som är sådär skarp och stickig i näsan. Måste jag skriva att jag hade mer ont i huvudet efter det?



Inte okej!


KOMMENTARER

Emma
+  

Hej sötnos :)

allt bra med dig?



Jag har frågestund i min blogg just nu och undrar om du kanske har lust att skriva nån eller några frågor till mig som jag kommer att svara på lite senare? :)



Puss



PS. kika gärna igenom mina bilder jag har fotograferat och kommentera gärna vad du tycker :)

Har du någe fototips - på sånt man kan fotografera?

berätta gärna! jag länkar dig som tack! :)

Matilda
+  

sv: taack ! :D

Amanda allinger!<33
+  

svar; Ja filmen var ganska bra, dden värdig att se iallfall ;)<33

Matilda
+  

sv; underbar :D!

anna
+  

riktigt fin header :)

Matilda- QWENTUS
+  

Fin blogg :)

Sara [Tävling på bloggen!]
+  

Hm.., xD

Vad händer ikväll?

Kram

Amanda
+  

SV: Tack! :)

Emma
+  

Tack för din[a] fråga / frågor. Ställ gärna mera frågor om du vill :)



Svaret på frågorna kommer upp lite senare :)



Puss

Emma
+  

SV; Tack så mycket :)



Haha det där stämmer såå mycket :D Vart har du köpt din ursnygga klocka? :O :)

Matilda- QWENTUS
+  

Åh du, det var så lite så :) Allt gytt me dig?

emiiiiiiiily
+  

sv :

tack!

fin blogg!:)

Matilda- QWENTUS
+  

gytt det är bra här med :D

Isa
+  

Intressant blogg! :)

Matilda Qwentus
+  

Godmorgon! Sovit gott?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0