Den godaste killperfymen

+  

Det finns dofter som påminner en om saker och så finns det dofter man bara gillar. Jag kan säga att jag älskar den manliga perfymen Ralf Lauren - EXPLORER. Den luktar så sjukt gott! Det är inte för att jag har några minnen till just den doften utan gillar den bara.

Underbart om det går förbi någon på stan som har denna eller en annan god perfym på sig. Man blir glad i några sekunder av väldoft, på något sätt. Jag använder själv SJP's perfym. Den är också en jag fastnade för direkt. Mums!

Vad har ni för favoritperfym? Vad använder ni?

KOMMENTARER

Malin
+  

svar: så tycker jag också, lösnaglar tycker jag numera ser så plastigt och oäkta ut.

m a t i l d a
+  

svar; det gör jag också. jättemycket :D

cammie
+  

håller med dig! Den luktar undebart

+  

http://mariapettersson.blogg.se/2010/april/saljes-billiga-skitsnygga-klader-och-vaskor.html#comment



Massa supersnyggt att köpa till bra priser, kläder, väskor så som friis & co, äkta gucci mm, har även klockar så som GUESS och och mängdder med fina kläder, solbrillor mm. Kika gärna in och lämna ett bud :D

Ems
+  

sv: Tack :)

hur mår du idag dÅ?

sara - Mamma till Nova
+  

Hoppas du hade en bra gårdag?

Carolina [fotograf]
+  

Tack ♥



Är det en tjejparfym på bilden? Just nu älskar och använder jag Dolce Gabbanas La rue de la Fortune, dyr och underbar haha :)

» P H O T O L E N S
+  

SVAR: Tack sötnos!

Jag gillar din bloggdesign ♥

Sara
+  

God eftermiddag snyggis :D

Vad har du gjort idag?

Själv har jag sprungit nästan en mil, jisses vad jobbigt haha.

Men efteråt är man ju nöjd med sin insats, såklart.

D A N I E L A ♥
+  

- tack:)

MLI
+  

jättefin blogg! :) jag har oxå SJP´s parfym, älskar den! kramar

MATILDA
+  

tack så jättemycket ! :D



Du vill inte vara jättegullig och lägga en röst på mig i en tävling jag är med i ? det tar inte alls lång tid och det hade gjort mig jätteglad ! :D Om du vill så hittar du länken och instruktioner här:

http://lbm.blogg.se/2010/may/obh-nordica.html#comment

E M M A
+  

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

eMMELIST
+  

ja det känns jättebra med fixade naglar :D å ännu bättre att jag fick ge mina läsare rabatt :D

Neha
+  

Jag är dålig på parfymer, gillar inte riktigt att använda det

MAGDA - S E V E N D A Y S
+  

Mina favoritparfymer är Cat deluxe at night (Naomi Campbell), Can can (Paris Hilton), Moon sparkle (Escada), Midnight fantasy (Britney Spears) och Fresh blossom (DKNY) :)

sara - Mamma till Nova
+  

Ja jag ha haft en bra dag. =P Hoppas denna blir lika bra =D

Vad händer idag?

Carolina [fotograf]
+  

Jag använde en killdeodorant en gång, mitt livs största misstag. Stank i fem dagar...



Kommer visa mitt bästa komma-i-form-tips snart på bloggen. Väl värt för alla som vill komma i form till sommaren ♥

» P H O T O L E N S
+  

SVAR: Ska snart ut och sola och sedan på träning! :) Du då?

» P H O T O L E N S
+  

SVAR: Vad kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0