Lg Km900 Arena

+  



Jag fick en ny mobil i födelsedagspresent, alltså har jag haft den sen i november.

Lite fakta:
Det är en mobil helt i touch som har 2 kameror, en på framsidan och en på baksidan, varav en är en 5 mpx kamera. Den har de nya OS-operativsystemet, som är otroligt snabbt. Den har också Wifi och andra funktioner som kan vara bra att ha.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med den. Nu tänkte jag göra en liten utvärdering av Lg Arena för såklart finns det både plus och minus.



Vi börjar med det posetiva:
Bra storlek på skärmen

Snabb touch-funktion

Lätt använd

Bra kamera

Bra Wifi



Kort taltid (4 timmar)

Batteriet håller ca 3-4:a dagar beroende på hur mycket man pratar/surfar/smsar/etc.

I och med att det är väldigt lik en dator måste den startas om ibland, vilket den gör av sig själv.

Surfar man genom Wifi funkar inte flashen som behövs för att t.ex. kolla på youtube-klipp.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0