Ni vet inte...

+  

Godmorgon sötnosar!

Hoppas att ni har sovit gott och är friska och krya!

Snart bär det av till Göteborg och pressvisningen tänkte bara ge er en liten lista på saker som ni kanske inte vet om mig.

...att även fast jag vet att jag kan sjunga skulle jag aldrig ens komma på tanken att söka till Idol
...att jag kan köra låtar på repeat tills öronen blöder och då hittar jag nya låtar.
...att jag helt omöjligt kan vara sen till saker och ting. Jag är ofta 5 minuter för tidig.
...att jag älskar att ha städat men ändå stökar ner. Jag gillar t.o.m. att städa när jag väl är igång
...att jag älskar saltlakrits i alla dess former! Godisar, glass, allt! 

Tycker ni sånt här är kul? :)

KOMMENTARER

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Vad har du för planer idag då? :) Kramar

Jennie ♥
+  

sv: härligt! mejlar om en stund.

vad händer till helgen då?

trevlig helg, kram

guevacci
+  

bara bra :D sj?

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv: tack tack dina ord vämer verkligen :D<3

Z A N D R A :)
+  

varför inte söka till idol? :)

Z A N D R A :)
+  

sv: yes, förkyld :<

ninni
+  

hehe, såg dig :)

emma
+  

jag ska hem till en kompis så är vi några som ska kolla film och så..

hoppas du får en rolig kväll :)

Neha
+  

Tredje saken passar in på mig med

Petra
+  

åååhh :( skulle också varit på pressvisningen men hade inte tid! hur var det ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0