29 september 2010

+  

Godmorgon på er!

Va jag hatar när man vaknar, tror att klockan är senare än vad den är och just därför så kan man inte somna om, eftersom man vet att man måste gå upp snart. Känner ni igen känslan? Detta hände mig kl 6 i morse och jag kunde verkligen inte somna om, dock somnade jag tillslut eftersom jag var sjukt trött. Aja, så kan det gå!

Hoppas att ni mår bra iallafall! :)

Idag blir det fika med söta Christine och sen bär det av till salongen. Först blir det ansiktsbehandling och sen blir det lite klipp av hår. Funderar faktiskt på att klippa av en del. Vi får se om det blir så, är kanske lite för feg för det. HAHA.

Hoppas att ni får en bra dag!


KOMMENTARER

Alina
+  

jo det är kanon! sj då? =)

laura
+  

desamma :)

idah
+  

Tack detsamma! :)

natta
+  

jo den är lite dyr

Anonym
+  

sv: tack så mycket :D



p.s kan du gåtan på bloggen idag? Gå gärna in och gissa. Några som svarar rätt får länk! :D

Gabriella
+  

sv: tack!



allt är bra med mej, själv då? :)

amanda
+  

hej fina du!

Jag har precis startat upp en blogg där jag lägger upp mina egenskrivna noveller & berättelser. Just nu har jag startat upp med en novell i två delar som heter Bella min Bella som är en avspegling från neew mon. del 1 är uppe. Skulle vara jätte snällt & gulligy av dig om du ville ta dig tiden att läsa den och sen skriver en kommentar vad du tyckte om först delen :)

Kram & ha en fortsatt bra dag!

kajsa
+  

Tack så mycket! Allt bra med dig? :)

kajsalina
+  

Jättfin blogg!

Vill du följa mig med bloglovin? Jag kan följa din då :)!

Tusen kramar.

Nathalie
+  

jag mår helt okej:)

hoppas du haft en bra onsdag<3

nicole
+  

sv:härligt:)



ha en fin kväll

/shoppaholly

Jennie ♥
+  

sv: allt är bra här :) haft en bra dag?

Tova
+  

gud va söt header ! :)

+  

TÄVLA OM ETT KORSÖRHÄNGE PÅ BLOGGEN! :)



http://alexandraekstrand.blogg.se

simone
+  

ursöta foton :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0