EacDesign

+  

Är det någon som missat hur fina smycken tjejen bakom EacDesign gör? Det hoppas jag verkligen inte! Denna tjej är bara 21 år men har redan kommit med ett eget koncept, smycken som tilltalar många men som inte kostar skjortan för det.

Grundaren av EacDesign har mest riktat in sig på armband och de i många olika stilar för att kunna rikta sig till många. Rockiga, pärlor, strass, färg. Det finns verkligen något för alla i hennes kollektion och den utökas till större hela tiden.

På senaste tiden har jag märkt hur uppmärksammat EacDesign har blivit bland bloggarna och nu har jag även startat ett sammarbete med EacDesign. Vilket är otroligt roligt och spännande. Jag kommer att bl.a. få chansen att ge er rabatt i hennes nätbutik och mycket mer. Jag hoppas på ett långt och roligt sammarbete.


Följ också EacDesign på bloglovin genom denna länk!


KOMMENTARER

JENNY
+  

kamera armbandet var ju skitballt! :)

zandra
+  

sv: håller med! man kan matcha de så olika också, så nice :D

zandra
+  

sv: kul att du är med! :D



jo jag såg det, jättefina :)

sanne
+  

vsg :) allt bra annars? :)

Fröken M
+  

åh, super fina grejer och smycken kan man aldrig få för mycke av !! :)

sanne
+  

okej, vad kul :D



de blir vännerna :) sj ?

+  

okej, härligt! :)

m'
+  

Nu kom man precis hem från skolan, vad gör du då?:)

/matilda

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv. det är ju typ som mig :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

Abby
+  

Svar: Tack så mycket! Dödskalleringen är från glitter, köpte den för ett tag sen men såg idag att det fanns fler kvar. Skynda sig till närmaste Glitter och köp en du med! Ha en fortsatt bra dag :)

/Abby

♥pinkypiercing - the one and only♥
+  

svar: kul att du är med i Dagens blogg! :D kommentera mer, och du har större chans att vinna! ;)



har redan sett hennes sida ^^

allt bra idag? :D

♥pinkypiercing - the one and only♥
+  

svar: samma här, men är svin trött, och jag som ska ta en springtur sen :P va göru? :D

julia
+  

sv: så där lite jobbiga saker har hänt sj då ?? :)

♥pinkypiercing - the one and only♥
+  

svar: med vad? :P tack! får se hur det går när jag håller på att somna här framför skärmen, haha :P

julia
+  

sv: bara ta de lung sj??

Anonym
+  

sv. tack så mycket (:

julia
+  

sv: åhh va jobbigt, Ha de bra, kram :)

♥pinkypiercing - the one and only♥
+  

svar: okej :)

Beatrice Jakbobsson [foto]
+  

sv-. jo det är den fast två varv :)



ellos!

Ingrid
+  

vad fina!!



Hoppas du har en bra torsdag!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

Emmy
+  

sv: Med mig är det sådär, fick bakslag på min förkylning. Vad gör du idag då?

Anonym
+  

Vad tycker du är roligt att läsa om på bloggar? Är det något jag inte skriver om alls, eller så kanske jag skriver om det men inte så mycket. Hjälp mig nu! Svara på dagens fråga så är du jätte gulliga verkligen! Kram Angela!

FlizanLizan
+  

sv: tack detsamma :D

nicole
+  

sv: tackar:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

ninni
+  

sv: taack! :)

Jennie ♥
+  

sv: tack detsamma!! allt bra?

josephine- VA MED I DESIGN TÄVLINGEN!!
+  

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

Anna
+  

Det var mycket fint :)

Camille
+  

tack så mkt!

sjukt fina :)

nicole
+  

sv: samma:)



fråga mig gärna något i min frågestund

/Shoppaholly

PAUSE
+  

fin blogg

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

Julia
+  

sv: tack :)



Snygga smycken, hon måste verkligen va duktig!

Emelie
+  

Sv: Åh, tack så mycket! :D

Camille
+  

jodå de är bra, är bara sjukt trött du ? :)

+  

sv: aha vad jobbar du med ? =)

rebecca carlström
+  

tack, hoppas på det jag också :)

Avin Af Winfrey
+  

Ja ellerhur:D Känns sjukt att allt är över och att det gick så fort....:)

nicole
+  

Nu är svaren på 10 frågor besvarade :)

resten kommer senare



Vad har du för dig nudå?

/Shoppaholly

Jennie ♥
+  

sv: härligt! händer i helgen då?

FIONA - en ointressant vardag
+  

tack så mkt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0