Ingen posetiv anda

+  

Jag har faktiskt väldigt svårt att vara positiv just nu. Jag har inte fått svar från ett enda av jobben som jag har sökt. Jag kollar efter jobb varje dag!

Mina små projekt som jag har haft är snart klara och jag undrar bara, vad ska jag göra sen? Helst hade jag velat ta en weekend någonstans och bara hitta på saker. Shoppa...se saker. Det enda jag har sett de senaste veckorna är rad upp och rad ner på arbetsförmedlingenshemsida samt photoshops alla ikoner. Ingen av de jag känner är arbetslösa vilket gör att man inte kan stå utan jobb, tillsammans med någon. Jag hoppas verkligen att någon hör av sig snart och vill träffa mig för en intervju.

Det hade bara varit skönt att åka någonstans under några dagar. Det skulle inte ens behöva vara utomlands, bara det är något annat än en dataskärm på en bärbar Dell.

KOMMENTARER

Anonym
+  

Nu är finalisterna till veckans blogg utsedda, kika in och kolla om det var du, om inte så kan du ju rösta!

Anonym
+  

Nu är finalisterna till veckans blogg utsedda, kika in och kolla om det var du, om inte så kan du ju rösta!

Vannichi
+  

SV; Jorå jag börjar faktiskt bli av med förskylningen & hostan , allt bra med dig ?

Anonym
+  

Hej allt bra :D?

Mikaela
+  

jadå. med dig med?

H A N N A ★
+  

jodå :)

Sandra
+  

Allt bra idag?? :)



// Sandra - Just Little Me


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0